Winkelwagen

Hoe Bestellen


 

U kunt uw bestelling in 5 stappen afhandelen (de nr's van de stappen staan bovenin de pagina).
Wanneer de artikelen in het winkelwagentje geplaatst zijn, kunt u de bestelling door gaan geven.
Klik linksboven op de tekst  "Winkelwagen".
U krijgt dan een overzichtlijst met artikelen in uw winkelwagentje.

Stap 0 (begin)
Controleer de geplaatste artikelen. U kunt in dit scherm nog aantallen aanpassen (klik in het vak van het aantal, wijzig het aantal naar wens en klik daarn op "Berekenen" om de aangepaste bedragen te berekenen).
U kunt ook artikelen uit de lijst verwijderen (klik op het "vuilnis-emmertje" vóór het artikel dat u wilt verwijderen).
Onder de bedragen rechts ziet u het totaalgewicht (incl. verpakkingsmateriaal). Dit is bepalend voor de verzendmethode en verzendkosten.
Klopt alle info? Ga dan naar de volgende stap (1) door onderaan op "Bestellen" te klikken.

Stap 1: Kies het LAND van bestemming en de VERZENDMETHODE.
Kies allereerst het land waarnaar verzonden moet worden! Wij verzenden vanuit Nederland. Door het juiste land te kiezen worden de juiste verzendtarieven zichtbaar.
Kleinere artikelen en tijdschriften e.d. kunnen wellicht per Brievenbuspost.
Pakketjes van mindere waarde en gewicht tot 30 kg kunnen als Basispakket verzonden worden (goedkoper dan Zekerpakket).
Bij bestellingen waarbij geen risico wenselijk is, kunnen als "Zekerpakket" worden verzonden (aangetekend). Dit kost slechts € 1,65 meer.
U kunt ook kiezen voor "Afhalen in de winkel". U reserveert dan uw artikelen en kunt die na een afspraak te hebben gemaakt afhalen zodra de bestelling voor u klaarstaat (u ontvangt daarover een mailtje).
 
Heeft u jet land en de verzendmethode gekozen? 
Dan kunt u verder naar Stap 2 door onderaan weer op "Volgende" te klikken.

Stap 2: U kunt nu de belangrijke gegevens voor verzending gaan intoetsen.
Bovenaan staat nog eens een overzicht van de bestelling tot nu toe.
Daaronder vult u in: Naam, Adres, Postcode Plaatsnaam en E-mailadres. Alle velden met een * zijn verplicht.
Een telefoonnummer hoeft niet, maar is voor ons wel makkelijk om in voorkomend geval contact met u op te kunnen nemen over de bestelling. Bijv. als een onvolledig adres is ingevuld of een tikfout is gemaakt in het e-mailadres.
Nb.: als het afleveradres niet gelijk is aan het faktuuradres (1e opgegeven adres), plaats dan een vinkje bij "Verzenden naar een ander adres". Dan kunt u het juiste verzendadres intoetsen.
Zorg voor een correct e-mail adres. Anders kan geen kopie naar u gezonden worden en kunnen wij uw bestelling niet bevestigen!
Vragen of opmerkingen en wensen? U kunt onderaan uw opmerkingen, wensen of vragen kwijt door ze in te toetsen. 
BELANGRIJK: is er een deadline, bijv. vóór een bepaalde datum verzenden, omdat het om een cadeau gaat, vermeld die dan ook bij de opmerkingen! Dan kunnen wij aangeven of verzending vóór die datum haalbaar is.

Heeft u de gegevens ingevuld? Dan bent u bijna klaar. Plaats onderaan een vinkje bij "Ik aanvaard de algemene voorwaarden" (anders kunt u niet verder met de bestelling. Ga daarna verder naar Stap 3 door onderaan weer op "Volgende" te klikken.
  
Stap 3: U krijgt een laatste overzicht ter controle. Controleer vooral of u geen belangrijke info vergeten bent (huisnummer bijv.) en of het e-mailadres juist is.
In dit overzicht vindt u uw bestelling, de gekozen verzendmethode en adresgegevens.
 
Kloppen alle gegevens? 
U kunt - als u dat wilt - de gegevens afdrukken. Dit hoeft echter niet per sé, want het programma stuurt een kopie van uw bestelling naar uw e-mailadres.

Er rest nog één actie:  Klik onderaan op  "Bestelling verzenden".
Zolang u namelijk in dit scherm staat kunt u nog terug om te wijzigen en is de bestelling is nog niet verzonden. Afdrukken is puur ter info voor uzelf, maar er is nog niets doorgezonden zolang u niet op "Bestelling Verzenden" heeft geklikt.

Scherm 4U heeft verzonden.
In dit scherm vindt u de laatste info. Uiteraard ons bedankje voor uw bestelling, maar ook eventuele aanvullende info over levertijd e.d..
Er is inmiddels een kopie naar uw e-mailadres gestuurd. Het kan overigens even duren voordat u de mail binnenkrijgt (5 tot 10 minuten). Deze mail is echter nog géén bevestiging!, maar ter info en een kopie van uw bestelling.
Wanneer u deze mail niet ontvangt, dan is er iets fout gegaan op internet of het e-mailadres is bijv. (meestal) onjuist. Het komt helaas een enkele keer voor en wij kunnen hier in voorkomend geval helaas niets aan doen, omdat het externe omstandigheden zijn (overvol verkeer e.d. op het internet en lijnen, storing bij internet providers e.d.).

Krijgt u echter geen kopie per mail, dan is het zo mogelijk dat wij uw bestelling óók niet correct ontvangen hebben! Mail ons dan a.u.b. uw bestelling nog eens door (e-mail adres info@glashobby-4all.nl    of   info@sebuti-glas.nl  ).

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij u uiterlijk binnen 2 werkdagen de bevestiging van uw bestelling of reservering. Doorgaans echter wordt dezelfde dag of volgende ochtend een bevestiging gestuurd.
In deze bevestiging passen wij eventueel Verzendkosten aan, als het voordeliger kan en geven aanvullende info over de bestelling. 
U krijgt ook info over de betalingsgegevens. Wacht dus met uw betaling tot u de bevstiging heeft ontvangen.  Opgelet: het komt bij o.a. Hotmail en GMail gebruikers regelmatig voor dat onze bevestiging in de map ongewenste mail beland als mogelijke Spam. Kijk dus ook in uw ongewenste mail map wanneer u een bevestiging van ons verwacht.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nb.: Wij verzenden in de regel uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling (maar meestal dezelfde of volgende werkdag), tenzij artikelen niet voorradig zijn.  In dat geval bestaat de mogelijkheid tot deelverzending en nalevering, óf vasthouden van de bestelling tot alle artikelen weer aanwezig.  Wij nemen hierover in voorkomend geval contact met u op.

Na 3 dagen nog geen reactie ontvangen? Geeft u ons dan a.u.b. nog 'n kans door even te mailen. 
Zoals gezegd, het gaat helaas wel eens mis, maar dit is in de regel gemakkelijk te herstellen.